Aaah, vihdoinkin edistystä tässäkin suunnassa. Bongasin juuri netistä, että ATT:llä on seuraavan agilityn alkeikurssin pääsykokeet 27.3. Ja itse kurssi alkaa 6.4. ja jatkuu siitä sitten kahdeksan kerran treeninä. Treenit on oletettavasti kerran viikossa. Mehän mennään niin yrittämään tuohon pääsykokeeseen, josko päästäis sisään. Tuuba täyttää sopivasti tuolloin koe-päivänä vuoden, joten ikäkään ei ole ongelma. Ja kurssi on huhti- toukokuussa, joten ehditään käydä se läpi ennen loman alkamista ja siirtymistä Vaasaan. Kiva. Päästäs sopivasti mukaan ATT:n piiriin, niin ei ole sitten syksyllä niin hankalaa yrittää päästä johonkin ryhmään. Mä olen kyllä niin innoissani. :)

   Toivotaan vaan, ettei pyrkijöissä ole kauhean korkea taso ja, että meidän perustottelevaisuus riittäisi. Vieras paikka ja paljon koiria voi olla aika hankala juttu tuolle touhottajalle. Ja mä oon varmaan niin jännityksestä kohmeessa, että itsekin hössötän, enkä saa mitään aikaiseksi...

   Yhtenä valintakriteerinä oli myös ohjaajan kyky ottaa vastaan neuvoja... Hmmm. Tällä osa-alueella mun taidot on kyllä aika kyseenalaiset. Mulla on jotenkin niin selvästi mielessäni, miten haluan minkäkin esteen opettaa.

 

Nyt on kyllä pakko mennä vähän fiilisteleen ja katsomaan Leinosen Janitan agility-DVD. :D

 

Ja niin kummasti tästä 9-viikkoisesta märästä rotasta on kasvanut agility-ikäinen hirmu.