No niin. Nyt pitäisi kaiken olla valmiina Tuuban tuloa varten. On pentumuonaa, pahvilaatikko pesäksi, leluja, pentupanta ja -remmi, kongi, lattiat paljaina, tavarat piilossa, shampoota ja kampa. Huhhuh. Nyt enää jäljellä kahden päivän ja yön odotus. Sitten haen pikku palleroni kotiin. Sitä odotellessa.

Viime viikonloppuna olin Vaasassa verestämässä agility-muistoja. Ystävälläni on jalassaan rasitusmurtuma ja hän oli jo maksanut itselleen ja koiralleen paikan Mika Moilasen agilitykurssilta. Ja sitten minä astuin mukaan kuvioihin. Koska hän ei itse pystynyt liikkumaan kuin keppien kanssa olin minä kelvollinen tuuraajaksi. ;)
Niinpä Domilla ja minulla vierähti lauantai ja sunnuntai agilityn parissa. Oli kyllä hienoa ohjata niin motivoitunutta, osaavaa ja nopeaa koiraa. Se oli todellista agiliitoa. Ehkäpä Tuuba haluaa seurakseen parin vuoden päästä pikkuruisen sheltin. :P