Nyt se on sitten tehty. Hannelle ilmoitti Tuuba 2.11. olevaan pentunäyttelyyn Turussa. Kiva, kiva, kiva. :) Mun hommana on siihen asti pitää Tubulus oikein hyvässä kunnossa eli syöttää jätkää oikein olan takaa. Mä kun olen pitänyt herran hyvin hoikkana, mutta näyttelyihin kuulemma on turha liian laihana mennä. Nyt meillä on siis käynnistymässä operaatia massanlisäys. Lisää ruokaa siis ahnaaseen kitaan. Herkullista ruokaa siis, ei vain tylsiä papanoita. Myös turkki mun on tarkoituksena pitää hyvänä. Pesen ja kampailen tarpeeksi. Sitten juuri ennen näyttelyä trimmataan priimakuntoon. :) Se onkin hyvä, koska kuono ja peppu alkavat olla jo tosi rehottavat, kun vertaa juuri trimmauksen jälkeisiin kuviin.

Viime viikolla on Tuuban ollessa yksin kotona luonamme vieraillut PETO. Peto on maistellut sohvan käsinojia, ompelukorin kahvan poikki, keittiötuolin jalkaa ja lattialistaa. Toivottavasti peto ei tule käymään tällä viikolla.

Ollaan myös aloitettu naksuttelu. Vasta vähän ollaan treenattu, joten en vielä usko lapsen täysin yhdistäneen naksausta namiin. Tästä kuitenkin jatkamme.

Haaveet ovat kaatuneet hakuilusta. Mulla kun ei ole autoa. Siihen se sitten jäi. Toivottavasti noita lajeja voi kuitenkin aloittaa harkkaan myös vanhemman koiran kanssa... Neljän vuoden  päästä sitten.

1908505.jpg

Herra hyvin vakava


1908518.jpg


1908524.jpg

Kyllä, koirani käväisee silloin tällöin sängyllä.


Ja nyt on myös projektina saada pienennettyä tuo Tuuban "profiilikuva".